"לנצח את התת מודע בגיל 50"

היי שמי קובי גטניו ,מהנדס חשמל ומומחה לניהול משאבי אנרגיה,רץ מרתון ואיש ברזל,מאמן כושר אישי מוסמך וינגייט וקואצ'ר מוסמך.
בנובמבר 2019 חגגתי 49 ונכנסתי לשנת ה-50 בחיי-שנה שבה הגשמתי רשימה של כל הדברים שרציתי לעשות "כאילו אין מחר" כי המחר לא מובטח לאף אחד צעיר או זקן לכן אני החלטתי שאני לא מחכה יותר ורוצה להיות מאושר ועכשיו.
המוטו שלי הוא:
"לכל אחד יש משהו לתת למישהו בעולם שלנו" , מה שמוביל אותי להתנדב במסגרות שונות למען הקהילה: עמותת Make A Wish,עמותת יוניסטרים,עמותת ניצוצות,כפר כישורית,עמותת קמה,עמותת צעדים קטנים ועוד.
במהלך השנים למדתי עובדה עיקרית על מוח האדם:
מוח האדם יעשה הכל כדי שנשאר בסביבה מוגנת וכאשר ננסה לאתגר את עצמינו הוא ינסה במניפולציות שונות למנוע זאת מאיתנו.
עם עובדה זו יצאתי למסע לקראת גיל 50 שבו אני חייב לעשות את כל הדברים שנמנעתי מלעשות בגלל סיבות שונות ומכאן נולד
"פרויקט הרשימה שלי" ,פרויקט שמכיל 30 משימות שונות ומאתגרות.
שני אנשים עזרו לי להגיע למשפט שלי שניצח את התת מודע:
רקרדו סמלר,איש עסקים ארגנטינאי,וגבריאל גרסיה מרקס חתן פרס נובל לספרות.
בעזרת משפט אחד הסרתי את כל החומות,הלבטים,החסמים וגרמתי למוח שלי לשתף פעולה עם כל המשימות כולל משימת צניחת טנדם למרות הפחד גבהים שממנו אני סובל.
בעזרת המשפט הזה מצאתי את האושר המושלם עבורי.
כל המשימות בפרויקט הרשימה הם למען הקהילה עם מסר ברור שאפשר וצריך לשנות את העולם בו אנו חיים כדי להפוך אותו לעולם טוב יותר,אוהב יותר ומאושר יותר.
בהרצאה אני מספר על כל האתגרים בכל משימה ומשימה שעברתי בשנה זו,ובעיקר על היכולת שלנו כיחידים לשנות את העולם שלנו בעזרת מעשים קטנים לסחוף אחרינו אנשים גדולים וטובים ויותר מכך להיות אנשים מאושרים שקמים כל יום עם הרגשה של תכלית ומשמעות.

מעוניינים בהרצאה מרתקת וגם לתרום לקהילה?

השאירו פרטים בתחתית העמוד ואני אחזור אליכם בהקדם.

סדנת "הסיפור שלי"

אני מאמין שלכל אחד יש סיפור לספר לעולם כדי להפוך אותו לטוב יותר, אוהב יותר, בטוח יותר וצודק יותר. "הסיפור שלי" היא סדנא מקצועית ליצירת

המשיכו לקרוא

כדור הארץ לאן?

"אנו הדור הראשון שברשותו הכלים להבין את השינויים שהפעילות האנושית גורמת למערכות תומכות החיים של כדור הארץ ובה בעת אנו הדור האחרון שעדיין יכול להשפיע

המשיכו לקרוא
גלילה למעלה