משנים כיוון לאורח חיים בריא

"נפש בריאה בגוף בריא",משפט שכל כך הרבה פעמים שמענו,משפט שמאגד בתוכו את שלושת היסודות המרכזיים לאורח חיים בריא: נפש, תזונה ופעילות גופנית.
שמי קובי גטניו בן 50: מהנדס חשמל ומומחה בניהול משאבי אנרגיה, מרתוניסט ואיש ברזל, מאמן כושר, קואצ'ר לאימון אישי ויזם פרויקטים קהילתיים.
בעידן השפע המודרני, עידן של קידמה טכנולוגית ,תחרותיות ואורח חיים רווי לחצים ,קשה לשמור על אורח חיים בריא ונדרשים המון כוחות נפשיים ורצון עז כדי להתמיד ולסגל אורח חיים בריא.
מתי שאלתם את עצמכם לאחרונה :האם אנו חיים אורח חיים בריא?
קשיים בשמירה על אורח חיים בריא קשורים בהיבטים פסיכולוגיים אשר טיפול בהם יעזור לנו לשמור על אורח חיים בריא, לנפש יש השפעה מכרעת על הבריאות הנפשית והפיזית שלנו.
מה הם הדרכים לשמירת נפש בריאה?
השמנה (Obisity) מוגדרת כיום כמחלה לכל דבר והגיעה לממדים של מגיפה בעולם המערבי,ישנן המון סיבות להשמנה:תורשתיות,אכילה מופרזת,חוסר פעילות,מצב נפשי ועוד סיבות רבות.
האם תעשיית הדיאטה שמגלגלת מליארדים היא הפיתרון למגיפת ההשמנה ?
מעגל אורח החיים הבריא מכיל מרכיבים עיקריים ומשניים שלכולם בסופו של דבר יש השפעה על אורח החיים שלנו ,מהמרכיב התזונתי,והספורטיבי ועד המרכיב החברתי והסביבתי.
מה מידת ההצלחה שלנו לאגד את כל המרכיבים הללו לדרך פעולה אחת שתוביל אותנו לאורח חיים בריא?
הדרך לאורח חיים בריא מתחילה מהראש שמקבל החלטה מושכלת, אח"כ הדרך היא הרבה יותר ברורה ,בטוחה ומביאה תוצאות, בהרצאה זו אני נותן טיפים מעשיים לשינוי כיוון לאורח חיים בריא,תוך התבססות על מחקרים פורצי דרך בתחום.

מעוניינים בהרצאה מרתקת וגם לתרום לקהילה?

השאירו פרטים בתחתית העמוד ואני אחזור אליכם בהקדם.

סדנת "הסיפור שלי"

אני מאמין שלכל אחד יש סיפור לספר לעולם כדי להפוך אותו לטוב יותר, אוהב יותר, בטוח יותר וצודק יותר. "הסיפור שלי" היא סדנא מקצועית ליצירת

המשיכו לקרוא

כדור הארץ לאן?

"אנו הדור הראשון שברשותו הכלים להבין את השינויים שהפעילות האנושית גורמת למערכות תומכות החיים של כדור הארץ ובה בעת אנו הדור האחרון שעדיין יכול להשפיע

המשיכו לקרוא
גלילה למעלה